Baner

Baner

poniedziałek, 25 maja 2015

Witojcie!

Od czego by tu zacząć?
 Hej ja jestem Moniacz a wraz ze mną tego bloga będzie tworzył Shiro. Ja zajmuje się historyjkami, a nasz utalentowany plastyk maluje to co mi do łebka wpadnie. Może wypadałoby się przedstawić.

Moniacz- rude zło z Krakowa. Uczennica liceum na wdzięcznym profilu biol-pol (tak dziwactwa się mnie trzymają). Fanka gier, anime i mangi. Zabójczy garcz w LoL'a (pff silver pff). Zakochana w bubble tea i czekoladzie. Uzależniona od słuchawek i muzyki(Serio praktycznie do słuchawek przyrosłam). Dość o mnie. Nie musicie wszystkiego wiedzieć. Durr.

Shiro/Sziro/Szireł - Gimbus z randomowej wiochy uważający się za krakusa.
Futrzak, troche mangozjeb oraz wielki Whovian. Lubię grać w gry (Visual Novelki życiem) i bawić się Vocaloidami oraz innymi cyber-wyjcami.Joł

No to na rozpędzenie się z tym koksem nasza niedawna rozkmina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz